2011-10-13

2009-06-28 var datumet då jag sist skrev i min blogg. Handlade då om mitt liv som student, fester, jobb och tiden precis efter studenten. Mitt sista inlägg handlade om just Fesssst, en vanlig kväll i mitt dåvarande liv som tillbringades på Marié med underbara vänner. Det är 2 år sen, det känns som jag nyss sprang ut på trappen på wargen och sjöng studentsången med klassen. Hur kan tiden gå så fort?
Från studentlivet direkt in i vuxenlivet med mycke jobb och mindre fest. En omställning som handlade om struktur och vilja. Tanken var då att alla kan bara man vill och det är jag ett levande bevis på. Idag står jag här med ett leende på läpparna och tänker tillbaka på vad jag ville för 2 år sen och jag kan erkänna att jag hade helt fel. Tyckte då att mitt liv var på topp, fester varje helg, jobbade de få timmar jag hade och tränade någon gång då och då. Idag är det tvärt om och överlycklig är jag för det.

Tanken slog mig att livet kan ändras så sjukt mycket på 2 år, tänk då om 10 år. Shit va spännande :)

Jag tänkte jag skulle ta upp bloggandet igen, eller i varje fall försöka.
Jag lovar att det inte ska dröja 2 år till nästa gång.

Kommer en bild uppdatering inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen åhh, va kul att du bloggat igen stumpan!!!

Du har väl massor att blogga om nu, detta lär väl bli en träningsblogg om jag känner dig rätt?! ;)

Puss puss

2011-10-14 @ 08:30:26
Postat av: Angelica

Ja, kör träningsblogg för sjutton! Blandat med ditt privatliv, vore gryyyymt ! Du är bäst hjärtat! Love u.

2011-10-14 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0