Sovtips

Varför är det alltid så att när man vet att man ska upp tidigt och vill lägga sig i tid, så är man aldrig trött. Jag har legat i sängen i 1,5h och gjort allt för att jag ska bli trött men ingenting händer. I vanliga fall så kan jag somna så fort jag lagt mig i sängen, men inte nu. Jaja lite trötthet har ingen dött av, positiva tankar Erika :)

Eftersom Stina är iväg och jobbar på hälsokampen med Martin Lidberg denna vecka, så är det min tur att ta hand om Fat no more gruppen. Så imorgon kl 7 drar vi av ett expander pass, och jag hoppas på en pigg och glad grupp.

Ikväll har jag faktiskt bara varit hemma, vilket var år och dar sen sist. Utan träning och jobb har jag bara varit hemma och blivit uppassad hela kvällen med ett långt bad, massa god frukt och sen tv mys i soffan med te och macka. UNDERBART!!
Ne nu ska ögonlockens rullgardiner ner, så jag säger god natt och håller tummarna för att jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0