Mys!

Lever i en mys bubbla just nu, har egentligen fullt upp på jobbet med allt som ska fixas inför min ledighet men det känns som jag redan tagit semester. Det är nära nu bara 17 dagar kvar tills vi åker ner mot Stockholm, för att sedan flyga vidare emot Thailand. I LOVE IT :)
Haft en riktig mys kväll, med trevligt sällskap på Solo. Middag, vin och massa skratt med underbara tjejer som det bara strålar glädje om. Min underbara vän Lisa som är helt otrolig på alla sätt och vis, gav mig ett råd i somras. Det löd såhär: Du ska umgås med de människor som ger dig energi och strunta i de människor som bara suger ur dig all energi, och det är helt sant. Meningen är att vi alla ska må bra och det gör vi inte om vi blir nedtryckta och överkörda av negativa tankar och dålig energi. Därför gjorde jag som hon sa och jag mår så himla mycket bättre av det!!
Självklart har vi alla dippar i livet, men som riktiga vänner så ställer man alltid upp för varandra och försöker göra det bästa av situationen.
Nog om det :)
Imorgon bär det av till Bräcke med Ulrika för inspirationsdag för tjejer/damer som tränar eller som vill börja träna. Vi har blivit inhyrda som instruktörer och ska köra pass, känns väldigt spännande och kör för ett helt nytt gäng som vi aldrig träffat. Så ska jag orka upp tidigt imorgon bitti så är det nog lägg dags för mig nu :)
Bjuder på en bild på min underbara vän Lisa!


GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0