Lycklig tjej!

Jag har aldrig mått bättre, och det är så underbart att ha den känslan i kroppen. Har den senaste tiden överväldigas av positiva saker, blir lika överraskad varje gång. Känns som en stor dröm som aldrig tar slut utan bara blir bättre och bättre.

Just nu är det mycke roligt som händer samtidigt. 14 dagar till thailand, mycke nytt på jobbet, fortsätter mitt jobb som receptionchef och kommer från och med första januari att vara säljansvarig. Känns helt underbart att kunna växa inom branschen ännu lite till. Vi går nu in i en kedja som heter CMS vilket innebär bara positiva saker för oss. Vi kommer fortfarande att vara en fristående anläggning men får andra avtal och dessutom får alla våra medlemmar ett var sitt travelpass som ger dem möjligheten att träna på alla CMS anläggningar i världen. Känns stort och häftigt, så nu längtar jag till januari när allt drar igång.

Första advent på söndag och jag längtar, julkänslan har kommit och det ska firas med glöggmys imorgon. Snart fyller jag år också, och det firas i Thailand :)

Ne nu blir det sängen, upp tidigt imorgon för att sticka på utbildning :)

Avslutar med en fin bild från min och nessas morgon promenad idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0