Höst!

Högsäsong, mycke människor och en pappershög som aldrig minskar. Det är exakt där jag är just nu. Vi är redan inne i november och snart är det jul, helt otroligt vad tiden går fort. Tycker nyss det var sommar och yran, men det är ju historia nu ;) Mycket har hänt på väldigt kort tid och jag har knappt hunnit förstå allt som har hänt. Många roliga fester som varit på slutet, och jag som inte druckit sen i somras har nu druckit 2 helger i rad. Haft riktigt roligt med både tjejerna och 30 kalaset i åkersjön, men det har verkligen känts i kroppen efteråt. Tur det är långt mellan gångerna annars, iaf för träningens skull. Helgen som var däremot tillbringades i Stockholm med massa träning och utbildning. Älskar dessa intensiva utbildningar med 5 träningspass om dagen, denna gång de nya passet som les mills startat CX30 som bara är råstyrka i bålen. Längtar till att se lite förbättringar gällande bålstyrkan inom några månader. Ett pass som jag absolut vill rekommendera för er, kom och testa det hos oss i vinter. I förgår när jag kom hem från jobbet så fick jag en present, och inte vilken present som helst utan en resa till Thailand om ungefär 3 veckor. Har inte riktigt förstått det ännu men till Thailand ska vi i 2 veckor och bara njuta av ledigheten. Sola, bada, äta gått och bara leva livet. Vi kommer hem den 21 december lagomt till jul, bruna och fina förhoppningsvis :) Gud vad jag längtar, och så himla roligt att vi åker med nästan hela familjen Boström. Åker ner den 5 dec med Jocke, Sandra och Lucas, sen vidare till Thai den 6 dec. Bilder kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer bli helt underbart!!!

2011-11-10 @ 08:51:48
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0