Sommar & jobb

Sitter och funderar på vad man ska göra i sommar mer än att åka utomlands. Philip kom med den smarta idén att vi skulle dra ihop ett gäng och åka båt genom göta kanal, jag tycker det var ett väldigt bra alternativ. Så vi får se vad som händer känns lite jobbigt att inte vara ledig hela sommaren och ha sommarlov, utan ha semester i någon vecka istället.
 
Men jag ska inte klaga eftersom jag trivs så bra på mina jobb, har fått heltids tjänst på båda jobben men det blir fristilen som jag kommer satsa på och sen jobba på plaza som jag gör nu. Känns riktigt bra att få chansen att utvecklas inom träning, gyminstruktioner, passinstruktör, kostrådgivning och det bästa av allt är att man själv får träningen på köpet medans man jobbar under pass och gym. Få chansen att hjälpa människor med träning och hälsa som får dem att må bra, är nog det bästa jag kan tänka mig att göra.

Ne nu ska jag jobba klart sen ska jag till stugun och kolla på fotboll.
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0