Studenten

Länge sedan nu igen måste bli bättre på detta. Snart är det studenten och massa baler, känns väldigt roligt och jag har nästan fixat klart allt inför det. Har äntligen införskaffat mig 3 klänningar nu till studenten och 2 baler. allt har gått så himla fort och snart är det över. Jag längtar tills tiden är över med både pluggande, jobb och ingen fritid.

Resten av min veckan kommer inte bli så mycket lugn och ro. Går i skolan hela dagen börjar på frisitlen 5-9 sen börjar jag på plaza 10-3 sen ska jag upp imorgon och jobba lunch, after work 10-10 sen lördag har jag öppning fristilen 9-1 sen jobb plaza resten av dagen och natten. sen söndag jobb fristilen. Känns som jag kommer ha en väldigt rolig helg men sånt är livet.

Skulle varit på dop på lördag men jag missar det har försökt byta mitt pass men ingen som kunde känns så sjukt tråkigt. Men mathias får åka för båda två istället. Hoppas det går bra för nelly när hon ska döpas med vattnet.

Snacka om att det är mycket att göra innan allt är klart när det gäller studenten. Jag har aldrig tänkt på att det är jätte mycket att planera och göra utan jag har bara tänkt att man bara gör det. Äntligen har vi fixat studentmiddagen och vart vi ska vara och allt. När jag och mamma skulle kolla vilka vi skulle bjuda kom vi upp i 70 st så vi kom fram till att vi inte kunde vara i våran lägenhet så nu har vi fått låna plazas festvåning temperance nere vid polishuset så det kommer nog bli grymt. Längtar så jag håller på att spricka.

Det bästa med allt är att efter studenten så kommer min älskling flytta hit och då kan jag vara med henne jämnt eftersom det är så nära!!!!

Ne åter till skolan, föreläsning står på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0