Saknar busungarna

 
Saknar mina små änglar, längtar tills dem kommer till mig. Självklart hoppas jag att jag kommer få som jag vill och att hela familjen flyttar till stugun. Eftersom jonas har fått jobb på jämtlamell nu och ska jobba till en början över sommaren men förhoppningsvis kommer få mer efter så måste dem flytta hit tycker jag. Tycker det är olagligt att bo så längt ifrån sina älsklingar och gudbarn=) Fast skulle dem flytta hit så skulle jag vara där jämnt och det vet dem nog om. Vet ju iaf en som skulle vara super nöjd då=) (EMILIA)

Saknar er mina små älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha.... Ja, inga små önskningar du har. :) får väl se hur mycket vi träffas i sommar, du verkar ju bara ska jobba... jobba.... å jobba.. ;-)



Älskar dig!!! KRAM

2009-05-10 @ 20:44:04
Postat av: Sandra

Haha, ja han är ju allt snygg asså, din far!:D

Kommer ni till stugun i helgen? Blir förkalas hos oss innan dansen på lördag!

PUSS

2009-05-19 @ 11:03:06
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0