Fesssssssssssst

Äntligen slut på veckan, snacka om en fullspäckad vecka med mycket jobb och party=)
Onsdagen bestog av party för hela slanten, dagen började med skit bra väder, lunch i badhusparken som slutade med att planerna inför kvällen var klara. Stack hem fixade till mig och drog ner till kusin petters tak där vi satt 15 stycken från plaza och drack i medans solen stekte. Drog ner på marité och slutade med att alla stog på dansgolvet, jag, olga, matilda, stephine och isabelle gick på killarnas pissoar vilket var ett helt ny upplevelse vill jag lova speciellt i det tillståndet vi var i också=) hade min absolut roligaste kväll på länge som slutade med att jag, robin lindgren och mathias kom hem och skulle göra varmamackor men det slutade med matkrig=) jag och robin skulle upp och jobba kl. 8 dagen efter vilket gick sådär båda var typ full när vi vaknade tur vi jobbar på samma jobb så vi kunde hjälpa varandra under dagen. Går dagen bestod också av utång börjad med trerätters på plaza med min älskling olga sen bar de av upp emot gamla teatens uteservering där madde, krister, kristers bror och några kompisar satt. Gick upp till oss och festade lite sen gick vi på plaza för att beställa lite järn innan vi skulle på marité. Vi beställde 10 shots var och fick betala 36 kr för dem haha snacka om ett stort jävla skämt tur man har bra personalpriser så man slipper bli så himla fattig av att gå på krogen=)

Idag jobbade jag frukost vilket var ett helvete att kliva upp men jag får skylla mig själv. Sen har jag, matilda och olga legat i önsjön hela dagen. Hur skönt som helst och det var till och med varmt i vattnet. Ligger hemma nu och myser med min lilla prinsessa och väntar på att matilda och olga kommer för att sedan ta en promenad emot badhusparken sen blir det film resten av kvällen=)

Mattan har åkt till rhodos så jag och sessan är hemma själv hela veckan=( fast jag tror lillsessan tycker det ska bli skönt för då kan hon sova på pappas plats hela veckan=)
Ne nu får det räcka med uppdatering för idag, djussar på en bild från flukta sedan onsdag.
                                 

Jag och mange på marité visar inte alls att vi hade druckit;) haha syns även på tungan att jag druckit baccardi=)

Kommentarer
Postat av: mua

haha, snygg bild erika ;)

2009-06-28 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0