Trötter..........

45 minuter kvar tills jag får stänga igen gymmet för idag, haft en super skön dag fylld med träning och jobb. Är dock lite trött efter en underbar midsommar men det är väl så det ska vara. Festen slutade runt 6 och då var man ganska slut vill jag lova somande kanske runt halv 7 efter att vi plockat undan lite glas och annat skräp som låg runt tältet. vaknade upp 11 och var enormt pigg började städa och plocka undan efter middagen när väl köket var klart gick jag ner och hoppade på petter, johan och robin vilket inte var det smartaste jag gjort eftersom dem fortfarande var full när dem vaknade. När vi äntligen var klar med allt ¨åkte jag upp till familjen i torsgård och åt middag med dem och moster med familj. Super mysig dag som höll i sig till dagen efter också med ett enormt skönt väder spenderade vi hela dagen ute.

Men idag är man äntligen tillbaka till det normala, skönt att vara ledig men väldigt skönt att komma tillbaka till jobbet efter en full späckad helg. kollade precis på klockan och insåg att detta inlägg tog mig en kvart att skriva haha bara 30 minuter kvar nu tills jag får gå hem och kika på beck och mysa tills ögonen inte orkar vara öppna längre.

Har fått en utmaning av mina chefer att jag ska köra 8 pass på 14 dagar så nu är det bara att hålla igång, blir 4 denna vecka och 4 nästa vecka sen är jag klar och ska utvärdera utmaningen för att sedan se om vi kan använda det i någonslags tävling för medlemmarna, kul att vara lite försökskanin ibland. Var på kettelbells idag så nu återstår bara 7 känns skönt, ett steg närmare målet!

Ne nu ska jag förbereda stägning ha en fortsatt bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0