Lycklig tjej

Ja då var ungdomslivet slut och vuxen livet som redan börjat, känns underbart att skolan äntligen är slut. Jag hade världens bästa student och hade absolut inte kunna haft det bättre. Roligaste jag gjort i hela mitt liv och flaket går ju inte ens att tala om fan va roligt det var. Vill göra om allt igen men nu är det slut på det roliga, nerå det roliga har nästan inte startat än:) sommaren kommer bestå av jobb ända fram till mitten av augusti när en väl behövlig utlandsresa väntar som jag fick av min älskling i studentpresent. Längtar till lite semester med massa sol, bad, underbara vänner och massa party.

Snart är det midsommar och jag längtar, hoppas bara på att vädret kommer att vara med oss så att vi kan åka lite båt och kanske att vattenskidorna åker fram för först gången i år. Hoppas bara på lite värme så ska det nog gå vägen.

Har fått heltidstjänst på fristilen och jag är nog lyckligast, absolut det roligaste jobbet jag skulle kunna tänka mig nu. Få träna, ha egna pass, hjälpa andra med träning och träffa trevliga männsikor hela dagarna finns det något bättre. Känns jätte roligt att ha fått denna chans. Kommer absolut jobba kvar på krogen också men kanske inte på samma sätt som nu.

Kommer lite bilder från studentmiddagen och mösspåtagningsbalen har inte lagt in alla andra bilder från flaket och champangefrukosten osv. kommer när jag lagt in dem.





ne nu får det vara bra för idag lägger upp mer bilder sen=)
ska kolla på sex and the city filmen och försöka sova är hos min moster och min käraste kusin väckte mig 7.30 imorse och jag somnade 01.30 lite trött va jag när hon kom kan jag lova. Åker hem imorgon och då ska jag hälsa på min ny inflyttade lilla älskling angelica som jag har längtat enormt mycket efter men nu är hon här och min föralltid hoppas jag=)

Kommentarer
Postat av: moa

Erika man kan ju inte somna när man tittar på sex and the city samtidigt, det har vi ju redan provat ;) haha, jag har dina trosor förresten, kan ju komma förbi med dom nån dag och sno en kram av dig när jag ändå är där :D <3

2009-06-18 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0